استاد شدن در پانويسي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استاد شدن در پانويسي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
استاد شدن در پانويسي
همه پانويس‌‌ها را خوب مي‌شناسند؛ متن‌هاي كوچكي كه توانايي نجات ما از سردرگمي را دارند، اما قرار دادن پانويس‌‌ها در مايكروسافت نكاتي دارد كه بهتر است در اين ترفند به آن اشاره كنيم: در ورد 2007 و 2010، براي قرار دادن پاورقي، از تب Reference و سپس گزينه Insert Footnote استفاده كنيد. حتما به‌ ياد داشته باشيد مكان‌نماي ماوس هر كجا باشد، آنجا يك عدد ترتيبي خورده و سپس مكان‌نما به پايين صفحه مي‌رود تا توضيحات را وارد كنيد.

در زبان فارسي براي تنظيم بهتر پانويس‌‌ها و راست‌چين كردن آنها، بهتر است روي گزينه Custom Footnote كه با كليك روي نشانه كوچك دكمه Footnotes معلوم مي‌شود، كليك كنيد.

پانويس‌‌هاي ما مي‌توانند ساختار مختلفي به‌خود بگيرند كه بسته به ميل شما‌ (ارجاع علمي، ارجاع به پيوست و...) مي‌توانند متفاوت باشند.

همچنين مي‌توان پانويس‌‌ها را با يك كليك به پي‌نوشت تبديل كرد تا خود ورد ماجراي كامل شماره‌گذاري آنها را برعهده بگيرد. كافي است روي گزينه راديويي Endnotes در بخش Location كنيد.

نكته ديگر اين كه در ورد 2010 در متوني كه به يك منبع زياد ارجاع داده مي‌شود، مي‌توان يك پانويس‌ را چند بار تكرار كرد، كافي است در همان تب، گزينه Cross-reference را به جاي يكي از پاورقي‌هاي از پيش نوشته شده را انتخاب كنيد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: